DANE TECHNICZNE

  • Przystosowany do przewozu 6 osób
  • Średnica zawracania (zewnętrzna obrysowa – po zabudowie) – 12,88 m
  • Dopuszczalna masa całkowita 3100 kg
  • Ładowność 850 kg
  • Silnik 2,2 TDCi 100KM /125 KM/155 KM z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro 5 / Euro 6
  • Skrzynia biegów manualna 6 stopniowa + wsteczny
  • Moment obrotowy 310 /350/385 Nm
  • Napęd na oś przednią
  • Rodzaj pojazdu: Furgon – podwójna kabina na vanie
  • Długość przestrzeni ładunkowej 1900 mm
  • Wyposażony w regał na sprzęt ratowniczo – gaśniczy


Opis techniczny


OZNAKOWANIE

1. Belka dachowa typu LED (niebieska) poiadająca:

  • minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku (rotator, strobe, LED)
  • podświetlany szyld – biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu,
  • podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim – uruchamiane osobnym włącznikiem (spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp), umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną.

2. Wzmacniacz sygnałów (posiadający świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ)
    oferujący komplet funkcji i sterowanie wszystkimi elementami zamontowanej sygnalizacji świetlnej
    i dźwiękowej oraz umożliwiający podawanie komunikatów słownych na zewnątrz
    pojazdu poprzez mikrofon zintegrowany z manipulatorem.

3. Głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W.

4. Lampy typu LED (2 szt. niebieskie – spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj.
    Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ )
    zamontowane w   przedniej części pojazdu.

5. Lampa dachowa LED (2 sztuki) – w tylnej części pojazdu – źródło światła wykonane
    w tej samej technologii co belka dachowa.

6. Wszystkie elementy sygnalizacyjne pochodzące od tego samego producenta.

ZABUDOWA

  • Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
  • Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
  • Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy.
  • Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi.
  • Podłoga przedziału załogi wykonana metodą natryskową – nieprzenikliwą dla wody.
  • Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia.
  • Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze.

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Radiotelefony
    - 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy
      12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
    - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 – 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128
      kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
  • Regał na sprzęt techniczny – pompy, węże.
  • Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki.

POJAZD SPEŁNIA WYMAGANIA
pkt. 4.1, 4.2, 4.3.1 załącznika do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553).

SAMOCHÓD POSIADA ŚWIADECTWO DOPUSZCZENIA WYDANE PRZEZ CNBOP.


Napisz do nas