DANE TECHNICZNE

  • Samochód typu VAN (Furgon)
  • Przystosowany do przewozu 5 osób
  • Średnica zawracania (zewnętrzna obrysowa – po zabudowie) – 13,35 m
  • Dopuszczalna masa całkowita 3490 kg
  • Ładowność 1035kg
  • Silnik 2,2 TDCi 100KM/ 125KM/ 155 KM z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro 5 / Euro 6
  • Skrzynia biegów manualna 6 stopniowa + wsteczny
  • Moment obrotowy 310 Nm/350 Nm/ 385 Nm
  • Napęd na oś tylną



WYPOSAŻENIE POJAZDU

  • Przeszklenie w części osobowej
  • Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kat min.180 stopni
  • Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu
  • Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką
  • Elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy
  • Centralny, podwójnie ryglowany zamek z pilotem
  • Poduszka powietrzna dla kierowcy
  • Układy bezpieczeństwa: ABS, ESP (BTCS, EBD, HLA)
  • Klimatyzacja
  • Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne
  • Przednie światła przeciwmgielne
  • Komputer pokładowy (wskazujący temperaturę zewnętrzną, średnie zużycie paliwa, zasięg)


OZNAKOWANIE
1. Belka dachowa typu LED (niebieska) posiadająca:

  • minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku (rotator, strobe, LED)
  • podświetlany szyld – biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu,
  • podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim – uruchamiane osobnym włącznikiem (spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp), umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną.

2. Wzmacniacz sygnałów (posiadający świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ) oferujący komplet funkcji i sterowanie wszystkimi elementami zamontowanej sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz umożliwiający podawanie komunikatów słownych na zewnątrz pojazdu poprzez mikrofon zintegrowany z manipulatorem.

3. Głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W.

4. Lampy typu LED (2 szt. niebieskie – spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ ) zamontowane w przedniej części pojazdu.

5. Lampa dachowa LED – w tylnej części pojazdu – źródło światła wykonane w tej samej technologii co belka dachowa.

6. Wszystkie elementy sygnalizacyjne pochodzące od tego samego producenta.


ZABUDOWA

  • Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
  • Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
  • Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy.
  • Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału
  • sprzętowego od przedziału załogi.
  • Podłoga przedziału załogi i ładunkowego antypoślizgową wykładziną.
  • Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia.
  • Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze.


WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  • Agregat wysokociśnieniowy wodno-pianowy
  • wydajność pompy min 50 l/min, przy ciśnieniu min 40 bar z płynną regulacją)
  • silnik czterosuwowy
  • rozrusznik ręczny
  • linia szybkiego natarcia min. 60 mb ze zwijadłem ręcznym
  • prądownica pistoletowa, z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego
  • zbiornik wody o pojemności 200 litrów
  • Maszt oświetleniowy LED o łącznej mocy lamp 30W dający światło na poziomie lamp halogenowych 2000W. Zamocowany na stałe na pojeździe. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu
  • do reflektora nie mniej niż 1,5 m. Stopień ochrony reflektorów masztu minimum IP 55 (wg PN-92/E-08106).
  • Radiotelefony
  • 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
  • radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 – 25 W, odstep międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
  • Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki.
  • Przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V.
  • Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, wg PN-76/S-47291
  • Gniazdo elektryczne do przyczepy – znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, wg PN-83/S-76055
  • Dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe.

POJAZD SPEŁNIA WYMAGANIA

pkt. 4.1, 4.2, 4.3.1 załącznika do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553).


SAMOCHÓD POSIADA ŚWIADECTWO DOPUSZCZENIA WYDANE PRZEZ CNBOP