DANE TECHNICZNE
- Przystosowany do przewozu 6 osób
- Średnica zawracania (zewnętrzna obrysowa – po zabudowie) – 12,88 m
- Dopuszczalna masa całkowita 3100 kg
- Ładowność 850 kg
- Silnik 2,2 TDCi 100KM /125 KM/155 KM z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy Euro 5 / Euro 6
- Skrzynia biegów manualna 6 stopniowa + wsteczny
- Moment obrotowy 310 /350/385 Nm
- Napęd na oś przednią
- Rodzaj pojazdu: Furgon – podwójna kabina na vanie
- Długość przestrzeni ładunkowej 1900 mm
- Wyposażony w regał na sprzęt ratowniczo – gaśniczy
Opis techniczny

OZNAKOWANIE
1. Belka dachowa typu LED (niebieska) poiadająca:
- minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku (rotator, strobe, LED)
- podświetlany szyld – biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu,
- podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim – uruchamiane osobnym włącznikiem (spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp), umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną.
2. Wzmacniacz sygnałów (posiadający świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ)
oferujący komplet funkcji i sterowanie wszystkimi elementami zamontowanej sygnalizacji świetlnej
i dźwiękowej oraz umożliwiający podawanie komunikatów słownych na zewnątrz
pojazdu poprzez mikrofon zintegrowany z manipulatorem.
3. Głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W.
4. Lampy typu LED (2 szt. niebieskie – spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj.
Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ )
zamontowane w przedniej części pojazdu.
5. Lampa dachowa LED (2 sztuki) – w tylnej części pojazdu – źródło światła wykonane
w tej samej technologii co belka dachowa.
6. Wszystkie elementy sygnalizacyjne pochodzące od tego samego producenta.
ZABUDOWA
- Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
- Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego.
- Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy.
- Konstrukcja przedziału dla załogi zapewnia ochronę pasażerów przed przemieszczającym się wyposażeniem podczas wypadku lub hamowania awaryjnego, poprzez oddzielenie przedziału sprzętowego od przedziału załogi.
- Podłoga przedziału załogi wykonana metodą natryskową – nieprzenikliwą dla wody.
- Zabezpieczenie blachą aluminiową wewnętrznych części nadwozia.
- Półki aluminiowe mocowane do stelaża ze stali nierdzewnej z miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
- Radiotelefony
- 2 radiotelefony nasobne (wraz ze stacją do ich ładowania zamontowaną na stałe w pojeździe) o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy
12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 255 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu.
- radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 – 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128
kanałów, Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. - Regał na sprzęt techniczny – pompy, węże.
- Wyciągarka elektryczna z prowadnicą rolkową o uciągu min. 3,5t, przy czym za uciąg uważa się siłę pracy mechanizmu wyciągarki.
POJAZD SPEŁNIA WYMAGANIA
pkt. 4.1, 4.2, 4.3.1 załącznika do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002), wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym z dnia 27 kwietnia 2010r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553).
SAMOCHÓD POSIADA ŚWIADECTWO DOPUSZCZENIA WYDANE PRZEZ CNBOP.
Napisz do nas